Brezplačna pomoč: 080 99 82

NOVO! >>> Čaji PretTEA Slim >>> Poseben popust za prvih 100 kupcev

Pohitite

POGOSTA VPRAŠANJA

Tu najdeš odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.

Če odgovora na svoje vprašanje nisi našla, nam piši na info@slimjoy.si ali pa nas pokliči na 080 99 82. Z veseljem ti bomo pomagali!

1) Kdaj bom prejel svoj paket?

Paket bo prispel v 3-5 delovnih dneh.

2) Kakšni so stroški pošiljanja?

Za naročila do 50€ je dostava 3,90€, za vsa naročila nad 50€ ali več pa je dostava brezplačna.

3) Kaj naj storim, če nisem prejel potrdila o e-poštnem naročilu?

Včasih se potrdilo izgubi v zavihku za vsiljeno pošto. Če pa ga še vedno ne najdeš, ne skrbi! To ne pomeni, da je bilo naročilo neuspešno. V tem primeru nam piši na info@slimjoy.si ali na Facebook strani SlimJoy.

4) Nimam kode za popust, kako lahko naročim?

Kode za popuste lahko pogosto najdeš v naših posebnih akcijah na družabnih omrežjih SlimJoy. Vendar za dokončanje naročila ne potrebuješ kode! Naročiš lahko tudi, če je polje prazno.

5) Zakaj sem na družbenem omrežju videl drugačno ceno od tiste na spletni strani?

Na Facebooku in Instagramu imamo pogosto razne akcije, kar pomeni, da lahko na teh straneh najdeš posebne popuste in ugodnosti.  

6) Sprva sem videl eno ceno izdelka, ko dodam v voziček, pa se je cena spremenila.

V košarici je cena brez popusta, cena s popustom pa se izračuna na dnu strani. Če še vedno vidiš ceno brez popusta, nam lahko pišeš na info@slimjoy.si ali Facebook in bomo čimprej popravili napako, ti pa boš prejela izdelek s pravo ceno.

7) Kje lahko kupim izdelke SlimJoy?

Naši izdelki se prodajajo samo na spletni strani www.slimjoy.si.

8) Imam težavo z naročilom, kaj naj naredim?

Piši nam na info@slimjoy.si ali na družabna omrežja in takoj ti bomo pomagali.

9) Naročil sem, vendar želim, da se nekatere informacije spremenijo oz. želim preklicati naročilo.

Prosim, da nam za vse spremembe (npr. sprememba naslova) ali preklic naročila sporočiš kar se da hitro. Piši nam na info@slimjoy.si ali na Facebook profil oz. nas pokliči na 080 99 82. Ampak pazi, ko je paket že odposlan, ne moremo ničesar več spremeniti.

10) Imam predpisano diagnozo in zdravila, ali lahko uporabljam tudi vaše izdelke?

V takih primerih ti svetujemo, da se pred uporabo naših izdelkov posvetuješ z osebnim zdravnikom.